Jak na imunitu?

Jak na imunitu?

Zde je několik typů, jak před blížícím se podzimem zvýšit imunitu

1. otužuj se a hlídej si váhu a kondici

2. dopřejte tělu odpočinek a relaxaci, minimálně 6 hodin spánku denně

3. dopřejte si saunu, lymfatickou masáž a sex (alespoň jednou týdně)

4. zakažte si jedy, jako je kouření nebo alkohol aj.

5. nejen láska, ale i zdraví prochází žaludkem, jez hodně jogurtů, ovoce, zeleniny a masa

6.cukr imunitě škodí, protože přispívá k tomu, že se v trávicím traktu množí kvasinky a plísně, ale  umělá sladidla

jsou ještě mnohem horší (je tedy vhodné sladit medem a třtinovým  cukrem)

7. jez hodně cibule a česneku

8. dodej tělu selen (obsahují ho např. ořechy, cereálie, houby, ryby, vejce a maso)

9. dodej tělu zinek (obsahují ho např. játra, tmavé maso, mléko, mořské plody a ryby, fazole, ořechy,mandle, celozrnné cereálie, dýňová či slunečnicová semínka…)

10. dodej tělu vitamín A (např. je obsažen v játrech, mrkvi, brokolici, másle, špenátu, kapustě, dýni atd.

11. další potřebný vitamín je B2 (kvasnice, játra, ledviny, mléko, vejce, maso, ryby tvaroh, kakao a opět ořechy)

12. také dodej tělu vitamín B6 (maso, celozrnné cereálie, brambory, zelí, špenát, kapusta, avokádo, mrkev a zase ty ořechy)

13.vitamín D je také životabudičem (tučné ryby, rybí tuk, vejce, játra atd.)

14. další vitamín je E (oleje,ořechy, mandle, lískové oříšky, maso, mléko, avokádo, vejce, listová zelenina aj.)

15. hlavní bojovník s imunitou je vitamín C (citrusové plody, rajčata, paprika, brokolice, kiwi, zelená petrželka, papája aj.)

16. z produktů z naší lékárny lze doporučit např. preventan, probio-fix, ImuActiv, Eunova, imugamin a Biopron. Těchto preparátů je ale samozřejmě mnohem víc.

       

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *